How do you pronounce macam in English (1 out of 57).

Normal
Captions are loading...

Translation of macam

Translate macam to Go

IPA (International Phonetic Alphabet) of macam

The International Phonetic Alphabet (IPA) is an alphabetic system of phonetic notation based primarily on the Latin alphabet. With phonetic transcriptions, dictionarie tell you about the pronunciation of words, because the spelling of an English word does not tell you how you should pronounce it. Below is the phonetic transcription of macam:
/məkəm/

macam on Youtube

  1. Macam sedap, macam.
  2. Nak sup pekat macam ni, kedai Tom Yam tak dapat, kedai mamak I dapat macam ini !
  3. MACAM PEMBALUT BUAH NANGKA
  4. MACAM LA CANTIK SANGAT DIA TU
  5. MACAM BIAWAK KABUT
  6. ANAK BENGONG MACAM TU JER
  7. TERUK LAA MACAM NI
  8. tiga macam orang
  9. Jadi bagaimana Nana harus menghadapi segala macam efek samping dari obat kemo itu
  10. jadi mulai menghadapi berbagai macam efek samping yang ga enak
  11. safe keep it safe you ready for some jammy macam Reese's yes we are planning
  12. Tambah 8 biji cili biar pedas macam c dia asal cakap mesti menyakitkan hati / 8 chilis
  13. Style ku macam Raja
  14. macam mana dengan pelatih sem 8 yang nak habis belajar nanti?
  15. macam mana boleh jadi camni???
  16. belajar lama-lama jadi guru ganti? guru ganti tak boleh tak boleh buat loan kerajaan,macam mana aku nak paw anak aku nanti.
  17. alasan diorang nak pilih guru yang mulia dan berkualiti,kalau macam tu jgn beri jaminan penempatan dulu..
  18. aku pon tak tahu macam mana diorang nk ukur tahap kemuliaan guru pelatih..