Practice English Speaking&Listening with: Mario's To Do List

Normal
(0)
Difficulty: 0

*One day, in the Peach's Castle...*

*A fan Italian was sleeping...*

*When a stupid betch said "WAKE UP!!!"!* Peach: Mario!

The Fat Italian: Wohooooo!!!

Peach: Nyah!!

*DED* die pls

Merio: Mmmh? *UGH*

*Oww... That's amazing...*

Dark Mario: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

*Good luck Mario!*

Mayro: Lalala mmmmh! Mmmh? Mmmmh! Yipeee! :D

Mario: Mmmmh!! >:(

*Mario gibberish*

Mario: BULLSHIT!!

*Mario gibberish*

*Dah flashback powah!!*

*Really!? 10213!? O_O*

Mario: Oh you got Mario thinking now! Here's your princess! :D

Mario: Okay you asshole! See you later!

Cashier (overrun): Ooh uhh...

*Purchase what??*

Mario: Oww yeah! Let's play! :D

Mario: Yeah! Ahahahah! :D

*Ohh Peach!! :o*

Mario: You stupid betch!

Mario: Noooooooo... Ohhhhhhh noooooooooo!!!!

Mario: Who's this shit?!

Mario: Mmmmh... Wahaaa!! Yipeeee!!! :D

Mario: Hello! Little Toad!

*Mario gibberish*

Mario: Fantastic! Okay? Bye bye! ;)

*That's so sad... I wanna cry!! Please, support him! ;(*

Mario: Nyargh! Mama F***er!!

*Toadsworth gibberish*

Mario: Mmmmmh!!! Take this!!

Mario: Ugh!

*Stupid laughs... >:(*

*Please, subscribe, like, comment if you want! ;D*

*Bye! :D*

The Description of Mario's To Do List