Practice English Speaking&Listening with: ABANDONED gigantic GHOST TOWN in the California Desert (bloody hospital found)

Normal
(0)
Difficulty: 0

Warning we take extreme precautions while exploring abandoned places and always leave them intact our main objective is always to document

We please ask you not to attempt to find and explore this place. Thank you

Holy Shit

This entire wall is covered in blood

A few weeks ago a ghost town in the desert of California caught our attention

It was once a mining town home to over 4,000 workers who built a life there however about 30 years ago due to rising

environmental concerns the mines were forced to shut down their operations in the area and all the workers left with their families the town is

Now closed off to the public until further notice becoming a literal shell of its history our plan was to drive out to the town

And see if there's any way we could make it in sight to explore and potentially spend the night there

[oh], and we brought Matt's younger brother thomas along for his first abandoned adventure. There's nothing

We can do if someone's there and tries to rob us or...with all our gear and all that stuff

We're literally in a ghost town like that is the ideal place to Rob or like kill someone who would be it goes down

[alright] we left for the abandoned ghost town if we are not

back please call 9-1-1

Hope that we don't die base if we all grab it for the last meal of our lives

What do you want Derin Not Ralph's It's going [to] be the last meal of our lives

Derin are we sponsored by Whole Foods? No Are we sponsored by Ralph's? No

Apparently there's security, so hopefully

We don't get caught and we come back alive. We're all a little bit scared and have no idea what the heck is gonna happen

That's part of the excitement. Wait is anyone scared? I think it's just Matt. It's just Matt. Yeah

I'm gonna fucking kill all of you. You keep talking about a security guard. What security guard? Haha I don't know. This is three hours away from Civilization

oh TD

There's a security guard over there.

We can't, There's people here. There's people here. Where? I'm gonna get out of the car

That's the town. That is the town? Yeah, so maybe let's park

Let's make sure we park the car in like a safer spot go all the way around and try to go down here

we might have a chance of parking the car you wanna hide the car here? the town is in the middle of of these

If we get caught we should just all start speaking our native languages the gas station is in this way over the gravel Road

So we're we're hiding right now. Hopefully find a back entrance to the town because the main entrance is watched

That's a snake hole. One snakebite and we are fucked.

I'm currently hiding

behind the bushes of this barricaded entrance towards the ghost town

We're going to go in one by one to make sure that no one spots us

It's really sketchy right now

There's people here right. We're not alone. Did you hear the dog? That's the person taking care of the place. Yeah

All right it's not like he's not just going to wander down the abandoned town

Unless he does a...nightly search

That is crazy wow

This is literally just like the Apocalypse, just like barren wasteland

Set up inside a house like this

This is a nice little cozy home. All right, this is our home for the night. God bless you

Yeah, there are bullets outside

But it was just like someone laying down over there or a dead body. That's a bullet.

I heard some houses in the 80s have chemicals in the walls. Yeah, that's asbestos. Let's just set a tent and go explore.

It's like this hole, just put it in

Let's do it.

You know my name is The Lord when I shout when I...what...when I lay my vengeance upon thee

The church seems the most destroyed out of all the buildings here.

thieves have grabbed the copper from all the cables

This is a barbershop.

Holy shit.

Watch out. The stairs could collapse

Woah, what is that? Probably like where the projector was

Did they see us? Did they see you? I don't know.

Wait there's blood everywhere. There, Holy Shittin' Jesus

Holy shit

It's weird. There's some houses that are like completely destroyed, and there's others that are very preserved like the like the one we're sleeping in

You want to see it like this one is wrecked.

Whose room is this tonight?

Okay, we should play rock-Paper-scissors, shoot. Whoever loses sleeps in here. all the ceiling is like collapsed

Matt, odds you sleep in this room

I'll do it

Where's our house?

It's one more street down. You sure? I know the neighborhood.

Up? It's up. Alright, this way

We must be right here, no?

Home sweet home, we found it.

I love coming home.

Where's supper?

You gotta be really strategic because you never know what happens tomorrow

If you think about where we are right now, it feels like we're just camping you got like an aero-drone shot of this place

This tiny place, this abandoned Ghost town

I'm like continuously scared really this long like being on adrenaline is just

Continuously going forever uh it's so nerve-wrecking. Currently in the middle of nowhere.

That's the house

There's this really scary one. This is called

Children of the Corn. get the blanket out of the backseat and my rifle

Someone cut his throat

Maybe whoever is watching us you repeat it over and over and at last she began to recover and held him tight

They might have been dancing They were on the road with the boy's corpse at their feet. What are you doing? Jesus Christ

Just setting up my seat. Oh my god, T-Boogie is fucking jumping.

Nighty Night

We're gonna go find our car, and find our way home.

It's just about sunrise

See you next Sunday

The Description of ABANDONED gigantic GHOST TOWN in the California Desert (bloody hospital found)